Friday, March 1, 2013

SaSaran

alamak tersasar!!!!

riuh rendah dibuatnya..
baru pertama kali mencuba
nasib baik cuma ada pekerja di tempat ini

haa..saya dan rakan pergi memanah
dekat mana?
Star Archery di Berjaya Times Square
seronok..

anda boleh mencuba.
ada di ICT, Sunway Piramid, dan Genting Highlands
*ini sahaja yang saya tahu..cawangan lain saya tak tahu
^_^

terima kasih sebab beri layanan yang baik
beri tunjuk ajar..dan tak jemu mengajar
yang ajar saya tu remaja umur 17 tahun
lagi muda dari saya

dia ajar posisi berdiri..cara pegang..
ada beza kalau anda kidal
macam saya..hihi..

macam biasalah..sebelum bersukan perlu 'warming up'
nanti sakit badan pulak
hari tu saya tak buat..tangan saya sangat sakit
:p

memanah ni salah satu sukan yang digalakkan dalam Islam
selain memanah, berenang dan berkuda..
kalau ada rezeki,saya nak cuba berkuda
 mencabar..
*dulu masa kecil,ibu bapa saya bawa saya
ke Taman Tasik Titiwangsa
pergi tunggang kuda..tapi ada orang yang jaga
 tak ada la takut..
ok..ok..tersasar sudah

memanah ni perlukan daya tumpuan
bukan suka hati sahaja nak memanah
sukan ni menguji kesabaran juga..
mula-mula memanah, bukan kena sasaran
terkeluar dari bulatan..dahsyat
-_-"



perlukan latihan :)

No comments:

Post a Comment