Saturday, October 8, 2011

:: makassar oh makassar ::

tak tahu kenapa saya teringin sangat nak ke makassar..
apa yang ada kat makassar??
nanti dulu.. makassar tu kat mana? hahaha..kat indonesia.
banyak-banyak negara kat dunia,indonesia juga tempat yang diimpikan..
pelik kan..


ada orang nak ke ireland,paris,england,uk,arab saudi,german dan sebagainya..
tapi saya lain sikit..
 sebab-sebab saya nak ke makassar :-


1) saya ada kawan kat sana..tapi tak pernah jumpa.. :( rindu..

2) kat sana ada trans studio makassar..


3) ada barang-barang yang menarik dan unik





4) mata wang
1 rupiah = RM0.0004

RM1 = 2802.8242 rupiah



5) suhu dan cuaca..

tak terlalu sejuk..tak terlalu panas.. hehehe.
 saya tak suka cuaca sejuk..

6) dan lain-lain... :p

setiap orang ada keinginan masing-masing..
setiap orang ada impian masing-masing..
setiap orang ada pilihan masing-masing..
kalau ada siapa-siapa yang ingin memberi cadangan tentang tempat-tempat menarik,boleh lah beritahu dan kongsikan bersama.
tapi...
jangan tempat yang terlalu sejuk..panas takpa.. :)




No comments:

Post a Comment